سبلان

سبلان

سبلان

سبلان

قیمت گوسفند زنده در تهران + نرخ خرید دام زنده امروز 98

فروشگاه های  فروش گوسفند زنده و فروش دام زنده به منظور ارائه گوسفند زنده و دام زنده در شهر تهران تاسیس گردیده است دامداران پاک، جز مجموعه‌های است که خدمات دامی را با قیمت گوسفند زنده روز در بازار تهران ارائه میکند و ا توجه به مشکلات فراوانی که در مسیر تهیه دام زنده در تهران وجود دارد سعی ما بر این است که بتوانیم با استفاده از فضای مجازی خصوصا وب سایت بهترین خدماتمان را به مشتریان عزیزمان ارائه دهیم .

خدمات مخصوص دامداران پاک:

  • خرید و فروش گوسفند زنده در تهران به نرخ دام زنده روز
  • ارائه گوسفند زنده سالم و بهداشتی
  • ارسال رایگان در محل به همراه قصاب
  • ارسال گوسفند زنده به تمام نقاط تهران به قیمت گوسفند زنده روز 98
  • پرداخت وجه در محل پس از تحویل دام زنده
  • دارای مجوز دامپزشکی
  • ارائه دام زنده با سرعت بالا
  • ارسال گوسفند و دام زنده برای تمامی مراسم ها
  • نگهداری از دام زنده و گوسفند زنده در شرایط کامل بهداشتی
  • برنامه ریزی دقیق برای تغذیه اصولی گوسفند زنده
  • ارائه تخفیف‌های مختلف برای مناسبت های مذهبی

باتوجه به خدماتی که گفته شد شما میتوانید مطمئن باشید که گوسفند ارائه شده به شما از لحاظ سلامت و کیفیت در رده بالایی قرار دارد و گوشت حاصل از گوسفندی که از ما خریداری میکنید بسیار مرغوب خواهد بود. از طرفی مجموعه دامداران پاک سعی دارد تا با ارائه قیمت گوسفند زنده 98 و قیمت دام زنده روز ، هزینه مناسبی را برای خرید گوسفند زنده به شما ارائه بدهد.

نرخ خرید گوسفند زنده:

خرید دام زنده و قیمت گوسفند زنده به عوامل مختلفی بستگی دارد، که یکی از آن ها نژاد گوسفندان است. همانطور که میدانیم تمامی حیوانات دارای نژاد های متفاوت هستند و در هر جایی از دنیا شما می توانید نژادهای مختلف حیوانات را ببینید. گوسفندان هم همانند این حیوانات از نژادهای مختلفی برخوردار هستند که هر یک از این نژادها خصوصیت های ظاهری رفتاری و بدنی خاصی را دارند. یکی از این نژادها کردی در مناطق کوهستانی به زندگی خود ادامه می دهند که ظاهرشان مطابق با محیط زیست آنها می باشد برای مثال: می‌توان گفت دارای دست و پای قوی که می توانند از کوه های با شیب تند به راحتی بالا بروند برخی از این نوع پستاندار در مناطق بیابانی که از نظر آب و هوایی زندگی می کنند ، که از ویژگیهای مطابق محیط زیست خود می باشند از خصوصیت های بارز این نوع گوسفندان در چنین مناطقی که از نظر آب و هوایی کاملاً گرم است می‌توانند با نبود تغذیه کافی و حتی آب بیشترین تحمل را داشته باشند که در نوع خود می‌توانند یکی از بهترین نژادهای این دسته از پستانداران باشند. یکی دیگر از خصوصیت‌های گوسفندان کردی که در مناطق کوهستانی غرب کشور ایران در حال پرورش هستند این است که می توانند تا دمای ۴۰ درجه بالای صفر به زندگی و حیات خود ادامه دهند و همچنین می توانند در سردی های هوا تا ۳۰ درجه زیر صفر به راحتی تحمل کنند. و طبیعتا قیمت آن نسبت به قیمت گوسفندان دیگر بالاتر است.

به همین ترتیب هرچه شرایط پرورش دام زنده و گوسفند سخت تر باشد و میزان گوشت و شیری که ارائه میدهد بیشتر باشد قیمت دام زنده  بالاتر میرود

یکی دیگر از عوامل خرید دام زنده و قیمت گوسفند زنده به مرکز پرورش و وزن و سلامت گوسفند برمیگردد که همان ابتدا درباره وضعیت خوب و کیفیت بالای دام‌های زنده مجموعه دام زنده توضیح داده شد و شما با خیال راحت میتوانید خرید گوسفند زنده خود را از مجموعه ما انجام دهید و برای اطلاع از قیمت گوسفند زنده 98 و قیمت دام زنده روز به سایت ما به آدرس damdaranpak.com مراجعه کنید.

 

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی + تعمیرات لباسشویی الجی

شرکت چندملیتی ال‌جی الکترونیکی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه محصولات الکترونیکی مطرح است. محصولات متنوع LG به دلیل کیفیت بالا، پیچیدگی در ساخت و تنوع بسیار بالا در ایران مورد استقبال بالایی قرارگرفته است.

ماشین لباسشویی ال جی یکی از محصولات الکتریکی پرطرفدار این برند است. این یک مقوله طبیعی است که هر محصول الکترونیکی پس از گذشت مدت زمان مشخصی نیاز به سرویس و تعمیر داشته باشد.

فاینال تکنیک، به عنوان نمایندگی سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی ال جی، در صورت بروز مشکل برای ماشین لباسشویی ال جی شما در اولین فرصت آماده ارائه خدمات به شما است. تکنسین‌های مجرب ما، پس تماس شما کارشناسان خدمات سرویس برای بررسی و رفع مشکل در محل حاضر خواهند شد.

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی با استفاده از لوازم‌یدکی اورجینال توسط تعمیرکاران مجرب فاینال تک انجام خواهد گرفت.

خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران مجرب ما بسیار گسترده است. این خدمات شامل بررسی رگلاژ، تراز نمودن ماشین لباسشویی ال جی، بررسی تخصصی اجزای الکترونیکی، عیب یابی، تعمیر و یا تعویض سریع توسط تکنسین‌های باتجربه و تضمین صحت عملکرد ماشین لباسشویی پس از تعمیر و بررسی دلیل اعتماد شما در سالهای متوالی گذشته و آینده می‌باشد.

اعتماد شما به یک تعمیرکار متخصص و مجرب بهترین گارانتی است. زیرا خدمات تعمیر لباسشویی ال جی را در زمانی که شما تعیین می‌کنید انجام می‌دهد و در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف می‌کند.

مشکلات متداول ماشین لباسشویی lg:

مشکلات متداول برای تعمیر ماشین لباسشویی lg شامل نشت آب، روشن نشدن دستگاه، بوی بد ماشین لباسشویی و غیره است.

البته دلایل دیگری هم وجود دارد که ممکن است احتیاج به تعمیر لباسشویی ال جی باشد! با تماس با فاینال تکنیک یک متخصص جهت عیب یابی و در صورت تمایل جهت تعمیر لباسشویی ال جی شما اعزام می‌شود.

تعمیر لباسشویی یکی از تخصصی‌ترین شاخه‌های تعمیرات لوازم خانگی است که با توجه به پیشرفت فن‌آوری در این زمینه هر روز به تکنولوژی و امکانات آن اضافه می‌شود و تعمیر ماشین لباسشویی را از حالت سنتی خود خارج کرده و آن را به یک شغل تخصصی تبدیل می‌کند.

فاینال تکنیک توانسته است در زمینه‌ی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در غرب تهران با بهره‌گیری از تعمیرکار مجرب، توانمند و متخصص گام مهمی در استانداردسازی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی بردارد.

مهم‌ترین موضوعی که در تعمیر لباسشویی ال جی باید از آن اطلاع داشته باشید قابلیت‌های شستشوی ماشین لباسشویی‌های ال جی است. برنامه ی شستشو دارای کاربردهای زیادی است که شما می‌توانید با توجه به جنس البسه و الیاف و رنگ آن‌ها شستشوی مناسبی برای لباس‌های خود انتخاب کنید.

بعضی لباس‌ها بهتر است که با آب سرد شسته شوند و بعضی دیگر ممکن است شستن با آب سرد به آن‌ها آسیب برساند. مدت زمان شستشوی لباس‌ها توسط ماشین لباسشویی ال جی شویی مهم است، برنامه‌های شستشو این قابلیت را دارا می‌باشند. شما با استفاده درست از آن‌ها می‌توانید کار شستشوی لباس را در زمانی کمتر و به شیوه بهتر و بهینه انجام بدهید.

موضوع دیگری که در تعمیر ماشین لباسشویی ال جی باید پرداخت، کدهای خطا و یا ارور های ماشین لباسشویی ال جی است. کدخطا ماشین لباسشویی ال جی (LG) به دو گروه کلی تقسیم می‌شوند.

دسته اول ارورهایی هستند که به علت سهل‌انگاری‌های استفاده از ماشین لباسشویی ال جی مانند باز ماندن درب ماشین لباسشویی و یا شرایطی مانند قطعی آب، ایراد شیر آب و نوسانات برق و موارد شبیه این‌ها به وجود می‌آیند.

گروه دوم به ایراداتی که به خاطر مشکلات فنی و تکنیکال در لباسشویی ال جی به وجود می‌آید مربوط است. مثل اشکال در برد الکترونیکی و پنل ماشین لباسشویی LG.

هنگامی که مشکلاتی در گروه دوم به وجود می‌آید باید دقت و دانش بالایی در جهت رفع و تعمیر آن‌ها داشته باشید. بر طرف کردن این نوع خطاها نیاز به مهارت و دانش فنی بالا در مورد تعمیر ماشین لباسشویی lg دارد. بنابراین اگر در رابطه با تعمیرات لباسشویی ال جی هیچ گونه تجربه و مهارتی ندارید، به هیچ عنوان شخصاً نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی ال جی اقدام نکنید زیرا ممکن است هم به خودتان و هم به لباسشویی ال جی صدمه زیاد برسانید.

 

در هنگام بروز کد خطا یا ارور ماشین لباسشویی ال جی باید ترجیحا موارد زیر بررسی شوند:

  • زبانه در دستگاه
  • لولای دستگاه
  • پنل جلوی دستگاه
  • محل نصب میکرو سوئیچ
  • ترموستات
  • هیتر
  • اتصالات و سیم‌کشی
  • برد دستگاه
  • شیر برقی ورودی دستگاه
  • هیدرواستات و شلنگ رابط به درام
  • استاتور هرکدام
  • حجم لباس داخل دستگاه
  • تا خو
  • استاتور
  • روتور
  • میکروسوئیچ درب

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در غرب تهران کار تخصصی و نیاز به تجربیات بالا دارد. امروزه تعمیرات لباسشویی ال جی در تهران یکی از کارهای تخصصی است که تکنسین‌های فاینال تکنیک آموزش‌های حرفه ای و تجربه کافی را برای این کار دارا می‌باشند.

تشک مموری فوم

تشک مموری فوم ، جزو مدل های مدرن به حساب می آیند. مموری فوم، مواد انعطاف پذیری هستند که به فشار و حرارت دریافتی حساس بوده و به تناسب آن تغییر شکل می دهند. با این توضیح می توانید متوجه شوید که این نوع تشک ها با توجه به وزن، حرارت بدن و شکل عضلات کاربران، عملکرد کاملاً متفاوتی خواهند داشت. در توصیف این نوع از تشک ها باید گفت که اگر دست خود را در یک قسمت خاصی از تشک فشار دهید و بعد بردارید خواهید دید که تشک شکل دست شما را به خود می گیرد. اگر توجه کرده باشید در هنگام خواب بر روی تشک معمولی، گودی کمر شما تا تشک فاصله دارد. این فاصله در تشک مموری فوم دار به راحتی پُر می شود. اگر این نوع از تشک ها را با نام های دیگری ازجمله تشک طبی در بازار شنیدید، تعجب نکنید؛ چرا که این نوع تشک ها خاصیت طبی بسیار بالایی در مقایسه با مدل های فنری دارند به گونه ای که اکثر پزشکان ارتوپد به اشخاصی که از دیسک کمر رنج می برند یا عمل جراحی انجام داده اند، توصیه می کنند که از تشک های مموری فوم دار استفاده نمایند.

تشک های فول مموری

اکثر تشک های مموری فوم موجود در بازار تشک های فنری هستند که لایه آخر آن ها با مموری فوم پوشانده شده است، بعضی از تشک ها هم دارای یک لایه اضافی از مموری فوم هستند که جدا از تشک است. و نوع دیگر از تشک ها فقط مموری فوم هستند که به تشک های فول مموری مشهورند.

مموری فوم شکل بدن را به خود می گیرد

تشک طبی مدل مموری فوم با دمای اتاق تخت تاثیر قرار می گیرد، پس ممکن است در ابتدای خواب سرد و سفت به نظر آید. بعد از خوابیدن روی تشک، مموری فوم با حرارت بدن شکل بدن را به خود می گیرد. ممکن است در مقایسه با تشک های فنری دیگر، هنگام غلت زدن یا پایین آمدن از تخت کمی مشکل تر به نظر آید.

مموری فوم گردش هوای اطراف بدن را کاهش میدهد و این باعث می شود که شما کمی احساس گرما کنید. به نظر می رسد در زمستان خوب باشد اما در تابستان ممکن است بیشتر احساس گرما کنید.

اگر شما از پتوی برقی استفاده می کنید، توجه داشته باشید که بسیاری از تولید کنندگان هشدار می دهند که با مموری فوم استفاده نکنید، زیرا ممکن است باعث آتش سوزی شود. ولی در کل تشک های مموری فوم گرم هستند و اگر گرمای بیشتر می خواهید از پتوی بیشتری استفاده کنید!

عموما تشک های مموری فوم را نمیتوان برگرداند ولی میتوان آن را سر و ته کرد، که بعضی از تشک ها در کنار خود دستگیره هایی دارند که این امر را آسان تر می کند.

مموری فوم دومین تشک پر طرفدار محسوب می شود. اکثر مردم علاقه مند هستند که یکی را داشته باشند!

 

معایب تشک مموری فوم

درصد کمی از افراد از خرید تشک مموری فوم خود ابراز نارضایتی می کنند اغلب به معضلاتی در ارتباط با گرم شدن ، بوی نامطبوع و یا دوام آن ها اشاره می کنند.

بهترین مارک تشک مموری فوم

اغلب فروشگاه ها حداقل یک مدل ، تشک مموری فوم دارند و بیشتر مواقع در هر فروشگاه می توانید چندین مدل از چندین برند مختلف را پیدا کنید و حتی اگر بصورت آنلاین از طریق اینترنت جستجو کنید به گزینه های خیلی بیشتری دسترسی خواهید داشت. تشک مموری فوم رویال یکی از انواع محبوب در بین برند های کالای خواب موجود در بازار میباشد.

تشک و کالای خواب رویال با بررسی انواع تشک مموری فوم و رعایت استانداردهای جهانی، موفق به تولید تشک مموری فوم گردیده است که با بررسی انواع مختلف تشک مموری فوم  ، می توانید انتخابی درست و استاندارد داشته باشید و از خوابی سالم و نشاط آور بهره مند شوید.

 

در نهایت اگر قصد خرید تشک مموری فوم را دارید می توانید با کارشناسان فروشگاه کالای خواب رویال مشورت کنید و نسبت به تهیه آن اقدام کنید.

 

 

علت نشت آب از زیر ماشین لباسشویی

نشت آب از زیر ماشین لباسشویی یکی از عمده ترین مشکلاتی است که برای ماشین های لباسشویی اتفاق می افتد، ما در آی سرویس قصد داریم شما را با این علت آشنا کنیم و راه های جلوگیری و رفع آن را به شما آموزش دهیم.


نشت آب از زیر ماشین لباسشویی را شما میتوانید به راحتی برطرف کنید ولی در صورتی که آشنایی با تعمیرات لوازم خانگی ندارید این امر را به تعمیرکار ماشین لباسشویی خود و در صورت تمایل به تعمیرگاه مجاز آی سرویس واگذار کنید.

فرقی نمیکند که ماشین لباسشویی شما از چه برند و یا مارکی باشد اما شما میتوانید در ابتدا با نمایندگی ماشین لباسشویی خود مثل نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی ، نمایندگی ماشین لباسشویی بوش، نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ و یا هر برند دیگری که هست تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی در منزل شما مراجعه نمایند.

در ادامه مطلب نشت آب از زیر ماشین لباسشویی که توسط تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آی سرویس تهیه شده به بررسی سه دلیل نشت آب از زیر ماشین لباسشویی می پردازیم و راه های تعمیر آن را به شما آموزش میدهیم، از همراهی شما صمیمانه تشکر میکنیم:

قبل از شروع این نکته را عرض کنیم که بسیاری از مشتریان ما در هنگام تماس با بخش پشتیبانی توانسته اند با راهنمایی های متخصصین ما مشکل نشت آب از زیر ماشین لباسشویی خود را برطرف کنند پس نگران نباشید.


1.شیلنگ لباسشویی اولین علت نشت از زیر ماشین لباسشویی:

پیشه پا افتاده ترین و ساده ترین علت نشت آب از زیر ماشین لباسشویی شیلنگ دستگاه است.اگر لباسشویی شما نشت دارد ابتدا شیلنگ لباسشویی را چک کنید.شیلنگ های مختلفی در ماشین لباسشویی وجود دارد و شایع ترین آنها شیلنگ های تخلیه و شیلنگ آب ورودی است. شیلنگ ورودی آب منبع تغذیه آب را به لوله کشی اصلی منزل وصل میکند و در پشت ماشین لباسشویی قرار دارد.]


2. پمپ لباسشویی دومین علت نشت آب از زیر ماشین لباسشویی:

یکی از قسمت های که آب را از داخل ماشین لباسشویی تخلیه میکند پمپ اب است. این پمپ میتواند تسمه ای,درایو مستقیم و یا الکتریکی باشد.اگر در طول چرخه شستشو نشتی آب را شاهد باشید میتوان حدس زد معیوب شدن پمپ تخلیه علت نشت آب از زیر ماشین لباسشویی است.بنابراین باید پمپ تخلیه و شیلنگ های متصل به آن را بررسی کنید و به دنبال علت نشت آب از زیر ماشین لباسشویی بگردید.

اگر مشکل شما از پمپ لباسشویی باشد باید آن را تعویض کنید، این پمپ به صورت معمول در جلو و پایین ماشین لباسشویی قرار گرفته است و یا به درایو ماشین لباسشویی متصل است. با باز کردن پنل جلویی ماشین لباسشویی میتوانید به آن دسترسی داشته باشید و پمپ ماشین لباسشویی را ببینید. حتما دقت کنید که قبل از تعویض پمپ ماشین لباسشویی جریان برق را از دستگاه قطع کرده باشید.


3.دریچه ورودی آب سومین علت نشت آب از زیر ماشین لباسشویی:

وظیفه دریچه ورودی آب ماشین لباسشویی که از آن به عنوان سومین علت نشت آب از زیر ماشین لباسشویی نام بردیم کنترل ورود آب گرم و سرد از به داخل لباسشویی است.این شیر در پشت ماشین لباسشویی قرار دارد که شیلنگی به آن متصل شده است که از پنل عقب وارد دستگاه میشود. بنابراین باید دریچه ورودی و شیلنگ های متل به آن را بررسی کنید تا از نبود هر گونه ترک خوردگی و آسیب دیدگی شیلنگ و دریچه اطمینان حاصل کنید و بتواندی با اطمینان بگویید علت نشت آب از زیر ماشین لباسشویی از دریچه ورودی نمیباشد.قبل از انجام هر کاری برق دستگاه را قطع کنید.

تعمیرات یخچال ساید بای ساید سامسونگ + نشانه های خرابی یخچال samsung

درست است که یخچال سامسونگ جز آن دسته از یخچال‌هایی است که از برند خوب و معتبری است و سیستم امنیتی بالایی دارد اما به‌هرحال ممکن است براثر جا به جایی های پی‌درپی، نوسانات برق، استفاده در چندین سال پی‌درپی و ... دچار نقص‌های فنی گردد.

خراب شدن یک دستگاه برقی امری طبیعی است اما این‌که بعد از خراب شدن دستگاه چه‌کاری انجام دهید میزان خسارت واردشده به دستگاه یا یخچال ساید بای ساید سامسونگ شما مشخص می‌شود.

توصیه ما این است برای اینکه تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن و حداقل خسارت مالی و فنی (همان آسیبی که دیده است) انجام شود. پس از برخور‌د با نقص فنی یخچال با تعمیرکار یخچال ساید بای ساید سامسونگ که از نمایندگی تعمیرات مجاز سامسونگ در تهران تماس بگیرید.

حال ممکن است سؤال پیش بیاید که برخی از مشکلات نیاز به حضور تعمیرکار در منزل را ندارد و خود شما باکمی مشاوره می‌توانید رفع کنید. این قضیه کاملاً درست است و در ادامه برخی از نشانه‌ها و مشکلاتی که نیاز 100% به تعمیرکار یخچال ساید بای ساید سامسونگ را دارد آورده‌ایم.

یخچال ساید بای ساید سامسونگ سرد نمی‌کند

اگر یخچال ساید بای ساید شما خوب سرد نمی‌کند دلایل مختلفی مانند خراب شدن کندانسور، ازکارافتادن فن بخار اواپراتور، خوب کار نکردن ترموستات، خرابی کامپرسور، قطعی در برد اصلی کنترل و ... دارد.

که از اسم قطعات کاملا مشخص است حتی تشخیص اینکه مشکل از کجاست کاری بسیار تخصصی است و باید حتما یک تکنسین آموزش‌دیده انجام دهد و تعمیر یخچال ساید samsung توسط تعمیرکاران حرفه‌ای انجام شود.

تعمیر سروصدای یخچال ساید Samsung  

سروصدای یخچال سامسونگ نیز دلایل مختلفی دارد که اگر مرتبط به هرکدام از آن‌ها باشد سرویس یخچال ساید بای ساید سامسونگ توسط یک متخصص فنی باید انجام شود.

دلایلی که باعث می‌شود تا یخچال ساید سامسونگ سروصدا ایجاد کند خراب شدن پره فن، فن بخار اواپراتور، فن کندانسور، نقص شیر ورودی آب، قطع شدن یک قسمت از وسایل داخلی و ... است .

تعمیر نشتی یخچال فریزر سامسونگ

دلایلی مانند نشتی مخزن آب، سوراخ شدن لوله‌های داخلی، خراب شدن سرشیر آب ورودی، ضربه خوردگی یخچال و ... باعث می‌شود تا یخچال شما نشتی داشته باشد که برای تعمیر یخچال فریزر سامسونگ خود باید به یک تعمیرکار مجرب و به نمایندگی تعمیرات سامسونگ مراجعه کنید.

 نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال ساید سامسونگ در تهران

فاینال تکنیک مرکز تخصصی تعمیرات لوازم‌خانگی در تهران و کرج، نمایندگی مجاز تعمیرات سامسونگ را دریافت کرده است.

اگر دنبال مجموعه‌ای هستید که متخصصین درجه‌یک باتجربه کاری بالا داشته باشند تا بتوانند باکیفیت عالی یخچال شما را تعمیر کنند فاینال تکنیک بهترین گزینه است.

چراکه در هرکجای تهران که باشید تعمیرات شما به بهترین نحو انجام خواهد شد. تعمیرات یخچال ساید سامسونگ در غرب تهران، شمال تهران، کرج و ... با بهترین کیفیت و زمان و. قیمت مناسب انجام می‌شود.

برای ارتباط با مجموعه فاینال تکنیک می‌توانید با شماره 02122000541 تماس بگیرید تا برای تعمیر یخچال سامسونگ در منزل و مشاوره کنترل شرایط پیش‌آمده با متخصصین فاینال تکنیک صحبت کنید.